Ja visst kribler det
Jeg har litt å skru sammen før jeg får trillet den ut av garasjen, men skal være klar til helgen. _________________ You can never be lost if you don`t care where you`re goin!
Så flink du er med filming og redigering Dag. Har du flere kamera, eller bytter du litt på plassering underveis?
Jeg har ikke fått gløden over meg ennå, og sykkelen min står fremdeles i tusen biter.....håper interessen våkner før sommeren er over
Vell det er jo noe tid igjen.. i går snødde det på Langhus, i dag tidlig var det - 9 grader, og det er spådd kaldere og nedbør..... _________________ Mvh
Thoner´n
Takker for det...
Jeg har to kamera og tre linser.
Et av kameraene har en ekstern linse som jeg kan plassere hvor som helst. Jeg velger hvilket objektiv som skal brukes med en bryter som jeg fester til styret. Videofilmingen og redigeringen har blitt en del av hobbyen. _________________ You can never be lost if you don`t care where you`re goin!
Ja, så kom vinteren igjen
Her på Langhus er det 6-7cm nysnø nå klokken 09 00. Og mer skal det bli
Og jeg som så smått hadde ryddet unna snømåker, akebrett og ski.
Vell vell, en får kose seg med stemnings videoene til Dag _________________ Mvh
Thoner´n
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum