COFFEE CRUISERS NORWAY
Coffee Cruisers Forum

Log inLog in   RegisterRegister

Search  Memberlist  FAQ  Usergroups
Latest global searches: symbian rootsign  simulador tribal wars  final fantasy iii 3 download  como mudar a cor do say do cs  kiki uce chip 
Top global searches: free hosting  iso for playstation  hindi jokes  minnesota pigeon forum  philippine chess 
Da har vi mars måned.

Post new topic   Reply to topic    COFFEE CRUISERS NORWAY Forum Index -> -> Coffee Cruisers Forum
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Knut

PostPosted: Sun Mar 01, 2009 10:13 pm    Post subject: Da har vi mars måned. If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

Hei alle sammen.
Da har vi mars måned, og vi kan kjenne at sola varmer litt :-)
Kribler det, eller?

Knut
Gilera Runner 50
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Dag
Site Admin

PostPosted: Thu Mar 05, 2009 6:30 pm    Post subject: If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

Ja visst kribler det Very Happy
Jeg har litt å skru sammen før jeg får trillet den ut av garasjen, men skal være klar til helgen.

You can never be lost if you don`t care where you`re goin!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Einar
Member of Coffee Cruisers

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 6:08 pm    Post subject: If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

No e det like før.
Kribbler i hele kroppen.
Skal sjekke\justere ventilene, skifte olje og filter, plugger og luftfilter.
Back to top
View user's profile Send private message
Dag
Site Admin

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 6:35 pm    Post subject: If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

Link

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
fraste

PostPosted: Mon Mar 23, 2009 6:43 pm    Post subject: If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

Nydelig sykkel du har Dag,hadde det stått yamaha på tanken hadde den vært perfekt Laughing Laughing Nå er våren kommet til Hurum også så nå er livet herlig.
Frank
Back to top
View user's profile Send private message
Dag
Site Admin

PostPosted: Tue Mar 24, 2009 11:43 am    Post subject: If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

fraste wrote:
Nydelig sykkel du har Dag,hadde det stått yamaha på tanken hadde den vært perfekt Laughing Laughing Nå er våren kommet til Hurum også så nå er livet herlig.
Frank

Det var skikkelig bra noen dager, men i dag tidlig måtte jeg koste snø av bilen.. Det er nok siste krampetrekningen før våren kommer skikkelig.

Link

Back to top
thonern

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 8:25 am    Post subject: If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

Enig i at sykkelen er et skikkelig smykke sleik

Så flink du er med filming og redigering Dag. Har du flere kamera, eller bytter du litt på plassering underveis?

Jeg har ikke fått gløden over meg ennå, og sykkelen min står fremdeles i tusen biter.....håper interessen våkner før sommeren er over Confused

Vell det er jo noe tid igjen.. i går snødde det på Langhus, i dag tidlig var det - 9 grader, og det er spådd kaldere og nedbør.....

"Ride safe, and keep the rubberside down"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Dag
Site Admin

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 7:28 am    Post subject: If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

Takker for det...
Jeg har to kamera og tre linser.
Et av kameraene har en ekstern linse som jeg kan plassere hvor som helst. Jeg velger hvilket objektiv som skal brukes med en bryter som jeg fester til styret. Videofilmingen og redigeringen har blitt en del av hobbyen.

Back to top
thonern

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 7:57 am    Post subject: If a post contains some illegal issues you may abuse on it - just click Abuse and fill the form Reply with quote

Ja, så kom vinteren igjen Sad
Her på Langhus er det 6-7cm nysnø nå klokken 09 00. Og mer skal det bli Evil or Very Mad
Og jeg som så smått hadde ryddet unna snømåker, akebrett og ski. Confused

Vell vell, en får kose seg med stemnings videoene til Dag Smile

"Ride safe, and keep the rubberside down"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    COFFEE CRUISERS NORWAY Forum Index -> -> Coffee Cruisers Forum All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

phpBB "skin" by DewChugr

© 2007 Informe.com. Get Free Forum Hosting